WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT INCYDENTÓW PODCZAS WYSTĘPU W CHICAGO

Już zaledwie po czwartym utworze w setliście, czyli „Aerials”, zespół musiał prosić fanów o zachowanie bezpieczeństwa i zrobienia więcej przestrzeni. Serj Tankian i Daron Malakian przez kilka minut opanowywali sytuację, by móc ostatecznie przejść do zagrania „Soldier Side”. Gitarzysta przerwał wykonywanie utworu mówiąc:

To strasznie dziwne, żeby śpiewać, kiedy ludzie przede mną wyglądają, jakby właśnie umierali.

Następnie kapela zaczęła grać „B.Y.O.B.”, jednak na prośbę ochroniarzy ponownie musiano przerwać utwór. Rozległy się dźwięki sygnału karetki pogotowia. Wyglądało to tak:

Po tych incydentach grupie udało się jednak dokończyć zagranie koncertu.

Jednym z uczestników koncertu był amerykański zawodowy zapaśnik Steve Schneider. Opublikował on na Facebooku swoje zdjęcie po zakończonym występie. Trzeba przyznać, że nie obyło się bez obrażeń:

System of a Down: 1
Ja: 0

Upadłem podczas koncertu System of a Down, po czym ktoś przewrócił się na mnie i nie mogłem oddychać. Gdy tylko ludzie ze mnie wstali, to przewrócili się kolejni. Nie miało to końca. W pewnym momencie miałem kogoś na plecach i kogoś siedzącego albo stojącego na mojej głowie, przyciskającego moją twarz do błota. Cały czas nie mogłem oddychać, a gdy mi się to udawało to wdychałem błotną wodę. To była najstraszniejsza rzecz w moim życiu, bo nie wiedziałem jak długo to będzie jeszcze trwać. System of a Down musiał przerwać koncert, żeby sanitariusze mogli mnie wyciągnąć, w tym momencie byłem już nieprzytomny, więc nie pamiętam tego. Ostatnią rzeczą jaką pomyślałem, było to, że tak właśnie umrę, a następnie odleciałem.

źródło: antyradio.pl

~ - autor: soadnews w dniu Wrzesień 16, 2015.

Skomentuj

 
