Relacja z koncertu Serja Tankiana w Gdańsku

W rozwinięciu newsa możecie przeczytać znakomitą relację mojej znajomej Marcjanny Wimonć dotyczącej występu Serja Tankiana w Gdańsku. Zachęcam do przeczytania, obejrzenia paru utworów nagranych przeze mnie oraz podzielenia się swoimi wrażeniami z koncertu 🙂

Ja z mojej strony chciałbym podziękować wszystkim znajomym z którymi miałem okazję się spotkać podczas koncertów w Warszawie oraz Gdańsku 🙂 Ogromne podziękowania należą się również osobie, dzięki której obydwa koncerty Serja Tankiana w Polsce stały się wyjątkowe i niepowtarzalne na całej trasie, za sprawą utworu ‚Saving Us’ zagranego tylko i wyłącznie u nas. Mowa o ‚czerwonej czuprynie’ czyli Annie Jaskanis, która jako fanka zespołu System Of A Down od kilkunastu lat, zdołała przekonać Serja aby zagrał specjalnie dla nas dodatkowy bis!

Fanpage Anny Jaskanis znajdziecie pod tym adresem:
https://www.facebook.com/anna.jaskanis

~ - autor: soadnews w dniu Październik 17, 2013.

Skomentuj

 
